torstai 18. syyskuuta 2008

BB purnausta

Viime vuonna seurasin BB:tä uskollisesti ja innokkaasti.
Joka jakso oli nähtävä.
Olin totaalisesti koukussa.
Asukkaat oli persoonallisia ja mielenkiintoisia.
Niissä oli vaan jotain.
Jotain mitä tämän vuoden asukkaista ei löydy hakemallakaan.
Tai ainakaan minä en ole löytänyt.
Katsoin BB:n alkaessa pari ensimmäistä jaksoa ja olin tyrmistynyt.
Ehkä olen tiukkapipo, niuho tai jotain...
Sellaista kaikennäyttämistä ja kaikentekemistä ensimmäisestä illasta alkaen.
Onko tämä oikeasti minusta mielenkiintoista ja mukavaa katsottavaa?
Ei ole.
Kiitti riitti.

Tuon alun jälkeen aloitin BB-boikotin.
(Ketä kiinnostaa yhden ihmisen boikotti,
ei tasan ketään, mutta enivei...)
Siitä lähtien olen katsonut TV:stä ainoastaan sunnuntain suorat lähetykset.
Enkä edes tunne jääneeni mistään paitsi.
Ilta-Sanomien sivuilla lukee joka tapauksessa,
kuka on ollut kenenkin kanssa ja millä tavalla.
Se riittää.
Toistaiseksi.

Näitä sisustuskuvia kyllä tykkään katsella.
Kuvat täältä.

4 kommenttia:

Piukku/Pia kirjoitti...

Linkitän blogisi omaani, käythän heittämässä kommentin jos asia ei ole ok =)

melkoelli kirjoitti...

Linkitys on ihan ok. =)

Anonyymi kirjoitti...

No minä en katsonut edes ensimmäistä jaksoa.. Ja olen kyllä samaa mieltä että sunnuntai katsomiset riittää ;) jännempää se pudotuksen katsominen on... :D Sekin ärsyttää välillä, että se porukka vaihtuu niin tiuhaan siellä. Ei jaksais aina "tutustua" niihin uusiin asukkaisiin. :D Vieläkö sulla menee se "digi-kurssi"? mulla on nimittäin parhaillaan menossa digitaalinen kuvankäsittely -kurssi... ;)

melkoelli kirjoitti...

Taru: Digikurssini kestää syyskuun loppuun, toinen kurssi alkaa lokakuun loppupuolella.
Sinullakin sitten mielenkiintoinen kurssi menossa. =)

LinkWithin

Related Posts kanssa Thumbnails