sunnuntai 24. elokuuta 2008

Minä muiden mukana

Taas on se aika, kun kansalaisopistojen kursseja täytetään. Minäkin olin joskus nuorempana innokas harrastamaan kaikenlaista kuntonyrkkeilystä viittomakieleen. Lasten synnyttyä kodin ulkopuolisia harrastuksia ei ole ollut. Joka syksy olen kyllä innokkaasti tutkinut kansalaisopiston kurssitarjontaa, mutta jostain syystä ne on silti jääneet tutkimusasteelle.

Mutta eipä jää enää! Minä alan harrastamaan!

Viime yönä tein viimeiset tarkat tutkailuni kurssitarjonnasta ja merkitsin muistiin kiinnostavia kursseja. Tänään (sunnuntaina!) sitten ilmottauduin -en vain yhdelle- vaan peräti viidelle kurssille!!!
No ok. Olihan noista kaksi vain yhden illan kestävää "kurssia", mutta kolme muuta on pitempiä.
Yksi kurssi kestää kuukauden ja kaksi käsityökurssia kestää yhteensä koko syksyn. Ihanaa!!!
Saan noin kymmenen vuoden tauon jälkeen alkaa taas oikeasti harrastamaan jotain! Olen niin innoissani, että sukat pyörii jaloissa!!
Minä. Kodin ulkopuolelle. Harrastamaan. Yksin. Joka viikko. Ah!

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts kanssa Thumbnails