maanantai 4. lokakuuta 2010

Näkymä keittiön ikkunasta


Ei tämä nyt ihan niin sydäntä lämmittävä ole, kuin edellinen.
Mutta hei, minulla sentään on ikkuna keittiössä!
Voisi olla, ettei ole.
(Voiko tuollaista lausetta edes kirjoittaa?!)

Eilen sain vihdoin tämän huushollin ikkunat pestyä.
Kyllä lähtikin likaa ja pesuvettä sai vaihtaa useaan otteeseen.
Olikohan niitä pesty vuosiin?
Jos kaikki on vain asuneet tässä yhtä väliaikaisesti, kuin minä ja jättäneet ikkunoiden pesun aina seuraavalle asukkaalle? No, nyt ne on pesty ja minä saan vihdoin alkaa sommitella verhoja ikkunoihin. Vaikka sitten väliaikaisesti.

2 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Ehkä se jotenkin helpottaa koko prosessia, jos vain alat rakentaa itsellesi tätä uutta kotiasi, oli se sitten väliaikainen tai ei. Jos koko ajan tuntuu että koti ei ole koti niin ei ole varmaan kiva olla. Eli jos koitat tehdä tästä paikasta täksi hetkeksi itsellesi kodin, ja samalla sitä rakentaessasi rakentaisit itseäsikin uudelleen..?

Ikkunoiden pesu on jo hieno askel eteenpäin.

melkoelli kirjoitti...

Heli, puhut niin asiaa! Näin se vain on tehtävä ja näin olen sen itsekin nyt ajatellut. Ei voi vain odottaa loputtomiin, jos ei edes tiedä mitä odottaa. Alan pikkuhiljaa rakentaa kotia viihtyisämmäksi ja ja katsotaan mitä se tuo tullessaan.
Ikkunoiden pesu ei tosiaankaan ollut minulle vain ikkunoiden pesu. Se oli niomenomaan askel eteenpäin.
Kiitos sinulle sanoistasi.
Lämpöisiä ajatuksia täältä sinulle lähetän. <3

LinkWithin

Related Posts kanssa Thumbnails