tiistai 5. lokakuuta 2010

Ruususen 7v. haastattelu

Ruusunen täyttää jo pian 8 vuotta ja 7v. haastattelukin on vielä tekemättä.
Tässä se nyt vihdoin tulee.


Lempiväri?
Enkä sano. Ai teeksä mulle vihdoin haastattelun? Mulla on niin hirveesti lempivärejä. Vaaleanvihreä, vaaleansininen, musta, valkoinen...
Lempiruoka?
Hernekeitto ja makaroonilaatikko.
Lempieläin?
Hevonen ja pupu.
Jatkokysymys:
Voitko sanoa vain yhden?
En.
Lempikirja?
Mä en muista sen nimeä. En mä tiedä. Kaikki. Kaikki kirjat on mun lemppareita.
(Hakee kirjastosta lainaamansa Witch -kirjan.) Äiti, mitenkä kaksoisvee lausutaan?
Lempielokuva?
Muskettisoturit.
Lempimusiikki?
Smurffit.
Lempivuodenaika?
Talvi.
Kivointa on...
ehkä kun mennään huvipuistoon.
Ikävintä on...
Mitä? Ei oikeestaan melkeen mikään oo kurjaa.
Mukavinta koulussa?
Ai niinku joku kirja? Kun tehdään matikasta.
Mukavinta kotona?
Kotona on kaikki tylsää. No ei-ei-ei! Kun saa katsoa "Tanssii tähtien kanssa".
Paras leikki?
Öö... kaikki. En mä oikeen tiedä mikä olis sellanen. Kaikki on mukavia.
Mitä olet oppinut?
Lukemaan ja kirjottamaan.
Mitä pitäisi vielä oppia tai mitä haluaisit oppia?
Ehkä paremmin lukemaan.
Missä olet taitava?
Ehkäpä matikassa ja sitten niin tuossa baletissa ja jalkapallossa.
Mikä on kaunista?
Nooo... Luonto.
Mitä pelkäät?
En mä halua sanoa sitä. No kaikki tietää sen. Koululainen vielä pelkää sitä... (tarkoittaa todennäköisesti pimeää.)
Mikä sinusta tulee isona?
Eksä tiedä?! Kauppias!
Ketä ihailet ja miksi?
En mä halua sanoa, ettei Miris kuule (istuu vieressä). (Sipisee korvaani:) Santeria, koska se on hyvä jalkapallossa.
Lempipuuhasi isän kanssa?
Kaikki. Nooo... toi-toi... pestä autoa.
Lempipuuhasi äidin kanssa?
Kokkaaminen (nauraa).
Parasta isoveljessä (10v.)?
Mikä siinäki on parasta, ei mikään. (Hetken mietittyä vastaa:) Leikkiminen.
Ikävintä isoveljessä (10v.)?
Kiusaaminen.
Parasta pikkuveljessä (3v.)?
Siinä on monenlaista kivaa. Kun se puhuu niin söpösti.
Ikävintä pikkuveljessä (3v.)?
Kun se suuttuu.
Miltä näytät?
En mä osaa oikeen selittää. Pitkätukkaselta. Ihanalta (nauraa).
Mitä toivot joulupukilta lahjaksi?
Oikeestaan mä en muista enää sen nimeä. No se semmonen, jolla voi tehdä pirtelöä. Sellanen lastenkone.
Miltä tuntuu olla 7 -vuotias?
Mä haluan olla 8 -vuotias! Kivalta, kun sai puhelimen.


6v. haastattelu löytyy täältä. Klik!

2 kommenttia:

Unelma-alli kirjoitti...

Ihana Ruusunen! Niin positiivinen, ja todella näyttää ihanalta! <3

melkoelli kirjoitti...

Nii'in, sellainen se meidän Ruusunen on! <3

LinkWithin

Related Posts kanssa Thumbnails